nedelja, 17. april 2016

Ko me inspirira ... zelena pomlad

Na četrtkovi super predstavitvi šablon in štampiljk Najlepšega  para v Rayherju sem si privoščila nekaj novosti, tudi komplet Okrasimo s cvetjem. Tina je drobne rožice in listke prikazala v najlepši luči - nemogoče se je bilo upreti :) Imela sem namen, da jih uporabim za izziv Ko me inspirira, a so nas lepi dnevi kljub vetru zvabili na vrt, kjer dela kar ne zmanjka. Na ta račun mi je zmanjkalo časa za ustvajanje, tako da bodo Tinine rožice prišle na vrsto kdaj drugič.

Na tej sveže zeleni voščilnici sem uporabila šablone Essentials by Ellen Wild garden in napis iz Najlepšega para. Prijavljam jo na izziv Ko me inspirira ... zelena pomlad in v aprilsko galerijo Najlepšega para.


Tale cvetoči čudež pa vsak dan občudujem doma pred vhodom. Ko sva z Nino pred nekaj tedni v Merkurju zagledali te rožice, je Nina rekla: "Mami, vzeli bova eno belo-roza, eno roza in eno vijolično.", medtem pa že nosila sadike v najin nakupovalni voziček :) Doma sva jih vse tri skupaj posadili v velik okrasni lonec. Takrat so imele komaj kakšen cvet in obilico popkov, ki se zdaj odpirajo. Cvetovi so neverjetno lepi, močne barve kar žarijo. Pomlad je čudovita ♥


Lep teden želim,
Maja

15 komentarjev:

  1. Oboje je čudovito. Zelo lepa in sveža voščilnica, rože pred vhodom pa so lep pozdrav vsakemu, ki pride v vaš dom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nina bo krasna vrtnarka, super je skombinirala barve. Tudi tvoja voščilnica je tako pomladna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pomlad je res čudovita in ti si jo lepo ujela tudi na tvoji voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšna eksplozija barv v teh cvetlicah. Zelo lepo. In voščilnica z svežim zelenim ozadjem mi je tudi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa res noro, kako lepo so se razcvetele. Čestitka je pa ljubka v svoji zeleni :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoja v zeleni barvi res prikaže pomlad s svojo svežino in je lepa:), ampak eksplozija barv pred vhodom je pa nora in Nini reci, da jih je čudovito zbrala. No, bom kar obema čestitala:))) Lep pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna voščilnica in čudovit cvetoči aranžma. Pomlad je res lepa.

    OdgovoriIzbriši
  8. Pridem kar na obisk, tako lepe cvetlice imate :-) Voščilnica je ful lepa in postavitev mi je super.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa in sveža je tvoja voščilnica, rože pred vhodom pa...bi človek komaj verjel, da so prave, tako intenzivnih barv so. Super izbira.

    OdgovoriIzbriši
  10. Maja, čudovite barve. Energetsko zelo polna voščilnica, ki ti daje zagona. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  11. čudovite barve in spet krasna postavitev, prave rože pa prav neverjetne v svojih barvah ...

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna zelena voščilnica in cvetlični lonček. Super pomočnico imaš!

    OdgovoriIzbriši
  13. Voščilnica je krasna. Ta zelena barva jo prav poživi. Tvoje rožice pred vhodom so pa podobne Tininim šabloncam. Mislim, da bi ti jih krasni uspelo upodobiti na papirju. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Res je pomlad čudovita... vajine rožice pa enostavno pravljično lepe.
    voščilnica ,je pa...aaaahhh...zelena čarovnija....♥

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...