petek, 24. julij 2015

Veliko je razlogov za nasmeh

Moja najljubša tehnika pri izdelavi voščilnic je zagotovo akvarelna. Tale ljubki ptiček je idealen za barvanje v tej tehniki. Štampiljko sem embosirala z belim embosing prahom na akvarelni papir in odtis pobarvala z dvema distreess blazinicama (Mustard seed in Picked raspberry), za ozadje pa sem izbrala Salty ocean.


A ni cortkan, no? :)


Izziv:

Modro ozadje me spominja na morje, pri nas že odštevamo - ja, imamo več kot dovolj razlogov za nasmeh :)

Pozdravček,
Maja

P.s.
Že zeloooo dolgo nisem nič komentirala po vaših blogih, čeprav sem z večjimi ali manjšimi zamudami pogledala vse objave. Ko se vrnemo z morja, si bom vzela čas tudi za to! Hvala vsem za obisk in prijazne komentarje ♥


11 komentarjev:

  1. Kako lepa, poletnih barv. Všeč mi je kako kapljica in srček tvorita lepega ptička.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo mi je všeč, sploh plavo ozadje. Uživajte na morju :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nič se ne sekiraj s komentarji :) Včasih ne znese ...
    Ljubka voščilnica in pisan ptiček lepo pride do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, kako simpatičen ptiček! Zelo lepe barvne kombinacije si izbrala, najbolj pa mi je všeč prelivanje barv :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  5. Prisrčen ptiček v lepih barvah in optimistično napoveduje razloge za nasmeh, naj jih bo pri tebi veliko:) Uživaj v modrem, pozdravček Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  6. Res je ljubek tvoj ptiček. :-)) Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je. Simpatičen ptiček na morski gladini.

    OdgovoriIzbriši
  8. čisto preveč cart je tale ptiček!

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi jaz obožujem akvarelno tehniko. Tebi gre še posebej odlično!! Hvala, ker deliš svoje umetnine z nami. Lp Ana

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...