četrtek, 23. julij 2015

Rojstni dan

Priljubljena spletna trgovinica Mavelu.com praznuje že tretji rojstni dan in ob tej priložnosti poteka izziv na temo - rojstnega dne, kajpada :) Moja voščilnica je nastala za okroglo obletnico, uporabila pa sem čudovito šablono Hero arts Chrysanthemum (očitno je ni več na zalogi, nisem je našla), ki sem jo pobarvala z novo distress blazinico Abandoned Coral v kombinaciji s Picked Raspberry. Tudi ozadje sem naredila s tema dvema barvama, le da sem dodala več vode, ki je močne barve omehčala. Napis sem sestavila s črkami Lawn Fawn.


Izziv:

Lep dan želim,
Maja

4 komentarji:

  1. Nežno akvarelno ozadje, močnejši cvet in bleščeč kristalček - zelo lepo vse povezano v celoto. Krasna in čudovito narejena.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita akvarelka! Cvet super izstopa iz ozadja in prav čudovito si ga pobarvala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno ozadje in zelo lep motiv. :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...