torek, 6. januar 2015

Snežinke

Ker med prazniki nisem nič objavljala, mi je ostal še kupček prazničnih voščilnic, ki vam jih nisem pokazala. Bom kar danes izkoristila priložnost, da se še prijavim v CRAFT-alnico, ko je ravno tako fajn tema :)))

Tale voščilnica v kombinaciji modrega ozadja v akvarelni tehniki, srebrnega napisa in bele snežinke mi je zelo pri srcu. Motilo me je le, ker se je voščilnica kljub celonočni obtežitvi s težkimi knjigami naslednji dan še vedno zvijala. Morda je bilo krivo to, da sem akvarelni papir namesto z obojestranskim lepilnim trakom, ki ga običajno uporabljam, prilepila s tekočim lepilom. Skrbelo me je namreč, da bi se zaradi zvijanja papirja ozadje kasneje odlepilo od podlage, in se mi je tekoče lepilo zdelo bolj "ziher" varianta. No, naslednjič bom raje uporabila obojestranski lepilni trak!

Magical holidays


In še ena preprosta voščilnica s snežinko na tagcu in bleščečim srebrnim ozadjem.


Grem hitro pripraviti še tretjo objavo :)

Maja

14 komentarjev:

  1. Beautiful cards! Both are lovely designed!! Very pretty snowflakes!!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    hugs...
    Melissa

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe lepi in zanimivi, tvoji:), ampak morda mi je za odtenek bolj všeč druga. Zanimivo ozadje in tagec sta mi všeč:)
    LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ozadje prve voščilnice mi je noro všeč! Resnično zelo zelo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe sta zelo lepi :-)) Meni pa izstopa prva.
    Hvala, ker se igraš z nama v zadnjem 2014 izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ponovno dve prelepi voščilnici. :-)) Tokrat je moje srce na strani prve. Srebrni dodatki super pašejo na modro belo barvno kombinacijo. Si kar predstavljam, kako zelo te je jezilo, ker se je papir vihal. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita voščilnica s snežinko in tudi druga katero imenuješ preprosta mi je zelo všeč.
    Modra mi je mogoče res malenkost ljubša zaradi kontrasta med ozadjem in snežinko.
    Hvala še enkrat in srečno, lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. O, kako sta obe lepi- Akvarelno ozadje mi je izjemno...tudi jaz pogosto ne najdem rešitve proti zvijanju. Niti z obojestranskim lepilnim trakom ne :-(. Se pač samo učim živeti s tem ;-))))

    OdgovoriIzbriši
  8. Prva je pa moja, samo moja :) Hvala za čudovito voščilnico in vse najlepše v letu 2015!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo sta lepi!! Kje si dobila veliko snežinko iz prve voščilnice :) Lp Ana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana :) Velika snežinka je sestavljena iz dveh šablon, obe sta Simon Says Stamp: Eliza snowflake http://www.simonsaysstamp.com/product.aspx?id=129656 in Kate snowflake: http://www.simonsaysstamp.com/product.aspx?id=129658

      Izbriši
  10. Hvala tudi tebi!! Veselo ustvarjanje ti želim še naprej :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Nina, jaz vedno uporabim za lepljenje obojestranski lepilni trak, vendar na nekaj točkah na tanko dodam glossy accents - osnova se tako ne uvija, glossy accents pa poskrbi, da ostane lepilni trak tam, kjer mora, saj se s časom tudi ta odlepi.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudoviti sta...res lepa snežinka je nastala.
    Če se mi papir zvija, ga spustim parkrat skozi sizzixa, da se lepo zravna. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...