torek, 13. januar 2015

Rodila se je deklica ...

... in dobila lepo ime: Mila. Voščilnica zanjo je večjega formata (A5) in kar nekaj časa sem porabila, da sem nanjo postavila živalice tako, da mi je bilo na koncu všeč. Nekako se bolje znajdem z manjšimi formati :) A končni rezultat mi je zelo zelo všeč! ♥

Komplet štampiljk Avery Elle Storybook me je očaral takoj, ko sem ga prvič zagledala ♥ Prikupne živalice so idealne za voščilnice ob rojstvu, jaz sem tri izmed njih postavila kar na travnik in jim dodala roza balone z vsemi pomembnimi podatki.


Ponovno sem se lotila moje najljubše tehnike - akvarelnega barvanja. Uporabila sem distress blazinice in akvarelni papir Tima Holtza. Baloni so izrezani s šablono Lil' Inker Designs. Ime in datum rojstva sem odtisnila z Lawn Fawn Milo abc's, velikost in težo pa z majcenimi štampiljkicami Stampendous Tiny alphabet.


Voščilnico prijavljam na izziv v CRAFT-alnici (nov začetek)
in na Simon Says Stamp Wednesday Challenge (Something new)

Zdaj pa hitim nazaj v ustvarjalni kotiček, kjer nastaja voščilnica, ki je precej trd oreh, a ga moram danes nujno streti :) Lep večer želim,

Maja

24 komentarjev:

  1. Joj, kako je ljubka. Super ideja, da si v balone zapisala podatke o rojstvu. In tale akvarelna tehnika ti očitno več kot leži :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja z balončki. Drugače pa seveda je krasna. Sledim objavam, lp Maja

    OdgovoriIzbriši
  3. Ljubka z vsemi temi živalicami.

    OdgovoriIzbriši
  4. Včasih je res težko zapolniti tako veliko voščilnico, ampak tvoje živalice so to dobr naredile:) - po tvoji zaslugi. Men je všeč:)) Pozdravček, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si se znašla in na balone napisala vse pomembne podatke :). Živalce so pa res luštkane.
    Mila, lepo in zadnje čase kar pogosto slišano ime.
    Hvala še enkrat in srečno pri izzivu. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita voščilnica za dojenčico z zelo lepim imenom. :-) Živalice so pa tako lušne, da bi jih kar snedla. :-)) Domiselno si jih postavila po travniku. Voščilnica mi je všeč sto na uro! :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Obstaja ena luštna pravljica o zajčici Mili. Tako lepo, nežno ime. In tvoja voščilnica je kot slikce iz te slikanice. Nežna in lepih barv. Neverjetno dobro si zapolnila to velikost, se mi zdi kar zahteven izziv. Všeč so mi popisani baloni, super ideja.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vedno imaš kakšno izvirno idejo, ki popestri tvoje čudovite voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako lušno pridejo te živalce na tvojem travniku. Čudovita dobrodošlica.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo je luštna. Krasno ozadje si naredila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo prikupna voščilnica. Lepo si uporabila živalce, ki držijo vse pomembne podatke ob rojstvu male Mile.

    OdgovoriIzbriši
  12. krasna ideja, čudovita voščilnica,
    lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovita je, prikupne živalice si krasno razporedila in jim dodelila super sporočilno nalogo. Lepo ozadje daje občutek odprtosti in prostranosti, zato je vočilnica TOP, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Nekaj čisto posebnega je in zelo lepo si jo naredila. Z večjimi formati pa imam tudi sama težave :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Velika voščilnica je vedno izziv, ma ti si ga opravila z odliko. Živalice so zelo cart ideja s podatki pa je svetovna - všečkam na polno :)!

    OdgovoriIzbriši
  16. joooooj kako simpatično!!!! res dobra ideja s telimibalončki!

    OdgovoriIzbriši
  17. wow! how sweet it this? love it! Thank you for playing along with us at Simon Says Stamp!

    OdgovoriIzbriši
  18. Ojla še enkrat, ti kar tule odgovarjam. Ni tista iz Fižoline, čeprav je tudi ta prikupna, sploh ko prinese tisto konzervo polno rož :))) Ampak slikanici je naslov Mili.

    OdgovoriIzbriši
  19. Čudovita je, tako nežna, živalce so res prikupne in pašejo za dojenčke :-)

    OdgovoriIzbriši
  20. ooo kako posrečena voščilnica :-)) Všeč mi je vesela druščina.
    Hvala, ker se igraš z nama v prvem letošnjem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  21. Zelo sveže deluje ta voščilnica in mi je zelo všeč. Nežne barve dodajo voščilnici prav poseben čar in ideja z balončki ter podatki je super!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...