sobota, 2. avgust 2014

Vijolične zvončnice

V Marininem avgustovskem paketku so me razveselile tri Memory box šablone: cvetki, peclji in listki. Takoj so mi prišle na misel zvončnice (campanule), ki jih je mnogo vrst in vse čudovito cvetijo. Moja mama je pred leti imela v cvetlični gredici bele in vijolične zvončnice, cvet pri cvetu in na njih polno čebelic. V tej gredici zdaj rastejo sladke jagode, jaz pa sem obudila spomin na zvočnice s tole voščilnico.


Več o tem, kako je voščilnica nastala, lahko preberete na blogu Mavelu.com, kjer danes gostuje Hiška iz papirja.


Voščilnico prijavljam na Simon Says Stamp Wednesday Challenge (Anything goes).

Vsem želim lep začetek avgusta - naj se sonce pokaže, tako kot se za poletje spodobi! Mi ga odhajamo iskat na morsko obalo - močno upam, da se nam ne bo skrivalo za deževnimi oblaki :)


PRIPOMOČKI:


10 komentarjev:

  1. Kako čudovita je! Všeč mi je vijolična.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita! Upam, da boste imeli lepše vreme na morju kot midva - komaj včeraj sva prišla do plavnaja ker je bil cel teden dež :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Zvončnice si krasmo sestavila, ampak z ozadjem si me pa popolnoma navdušila :-) Noro lepa voščilnica je nastala :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uživajte na morju. Čim več sončka vam želim :-)

      Izbriši
  4. Krasna je. Lijepa pozadina.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Eleganca, da ji ni para...:):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako zanimivo je spremljati bloge in stile, ki jih vsaka od nas ustvari. Ze ko pogledam izdelek lahko recem kdo ga je ustvaril. Tezko je reci kaj je tisto, kaj je tako drugace, kaj naredi stil poseben, ampak dejstvo je, da ga ima vsaka od nas. In tvoj stil je meni osebno zelo ljub. Tako cist, vedno dodelan. Zelo lepa voscilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh what a beautiful, elegant card, the flowers are lovely.
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
    Luv
    Debby

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lep spomin na zvončnice in ozadje mi je zelooo všeč.
    Uzivajte na dopustu ;)))
    Jana

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...