ponedeljek, 23. december 2013

Moj rdeči avto smrečico ima ...

Tisti, ki imate otroke, tole pesmico zagotovo poznate, le da smrečica v originalu ne nastopa :) Na mojih voščilnicah pa je dobila glavno vlogo, ki si jo deli z rdečim avtom.

Navdih za spodnje voščilnice je bila Julie Ebersole s svojo preprosto, a zelo luštno čestitko. Vedno so mi bile simpatične voščilnice z avtom, ki na strehi pelje smrečico, zato sem združila Sizzixov avto, ročno izrezano smrečico in Tinin napis, ki sem ga pobarvala z rdečo distress blazinico in nanj nanesla bleščice s prozornim Wink of Stella markerjem. Nekaj bleščic je pristalo tudi na smrečici in avtu. Tistim, ki imate rade bleščice, toplo priporočam tale marker, res je nekaj posebnega. Z njim lahko izredno natančno in brez packanja naneseš najbolj drobcene bleščice, ki se na svetlobi čudovito lesketajo. Na letošnjih novoletnih voščilnicah sem ga kar naprej uporabljala :) Na sliki se žal bolj slabo vidi, še najbolj na napisu, v živo pa res krasno izgleda.


Julie je na svoji voščilnici namesto koles pri avtu uporabila kar črne zakovice, kakšna domišljija! To sem seveda tudi morala probat :) 



Če delaš voščilnice tik pred zdajci, potrebuješ malo potuhe pri pisanju voščil - tale Marinin napis mi je zelo prav prišel! Na drugi strani se vidi zadnja stran zakovic :)


Takole, to so zdaj vsi zamudniki, ki zadnji dan pred božičem hitijo domov s smrečico:


Smrečice so na srečo že ovite z bleščečo vrvico, manjka le še nekaj bunkic in vse bo pripravljeno ...

Vrvica na smrečicah = črte, zato voščilnice prijavljam na črtasti izziv v CRAFT-alnici.

8 komentarjev:

  1. Kako luštne so! Zelo so mi všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici :-)) Srečno!

      Izbriši
  3. O kako posrečena voščilnica, superca,:))), LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo prisrčne voščilnice! Ideja mi je všeč, ker je nekaj posebnega :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Luškano :). Takega transporta en vidiš več drugje kot v starih filmih, zato ej toliko bolj posebna ideja.

    LP,
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo ... tole je pa nadvse prikupna ideja :) všeč mi je, kako si lepo uporabila embosiran sneg :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ljubek komplet, poda se mu tako izrezani, kot odtisnjeni napis! Veseli avtek je zagotovo prinesel veliko veselja v domove.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...