sobota, 21. december 2013

Mali princ Max

Rodil se je Max, mali princ. Zanj je v mojem ustvarjalnem kotičku nastala voščilnica s slončkom in metuljčki.


Poleg voščilnice je njegova mamica dobila tudi album, kamor bo lahko shranila najlepše fotografije male štručke.


Uporabila sem papirje First Edition Paper Animal antics. Album je narejen z žepki, iz katerih se izvlečejo kartončki. Nanje bo mamica lahko zapisala vse majhne podrobnosti, ki se tako rade izgubijo v spominu.


Prostor za fotografijo ...


... in prostor za zapiske.


Ker naslovnico krasi slonček, sem s pisanimi slončki okrasila tudi kartončke. Izrezani so s simpatično štanco Marthe Stewart - meni so tako srčkani s temi štrlečimi ušeski :)






Ko sem se končno opogumila in začela pisati blog, sem si privoščila tudi svojo štampiljko - eBay je zakon :) Napis je izrezan s štanco EK Success Journal plate.


Ker je nekaj papirjev v albumu pobleščičenih, ga prijavljam na decembrski izziv v Ustvarjalnem dotiku - "Naj se blešči". Iz njihove trgovinice je skoraj vse, kar sem potrebovala pri izdelavi: zgoraj omenjeni papir, platnice brez hrbtišča 19 x 13 cm, bela spirala, Bind-it-all, štanca "slonček", štanca EK "Journal plate", vrvica in štampiljka "mali princ".

9 komentarjev:

  1. O, kako lepo darilo za mamico in malega malčka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooooooooo, čudovito! Verjamem, da je bilo vloženega precej truda in časa. Vsekakor se je splačalo, ker... res je lepo! Navdušena sem. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole je pa čudovito darilce za mamico in malega princa Maxa :-) Čudovito si izdelala tako čestitko, kot album. Krasni papirčki. Slonček je pa res prikupen :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa voščilnica in album še posebej!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vsaka mamica bi bila vesela tako čudovitega darila. Slončki so res prav simpatični.

    OdgovoriIzbriši
  6. UAU! Moram priznati, da sem ob gledanju ostala brez besed!:) Fantastičen album!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tako čestitka, kot album sta čudovita :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepe papirje si izbrala in krasno si vse skupaj skombinirala. Tako cestitka kot album sta cudovita.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovit kompletek voščilnice in albuma :) Prav nalašč za majhnega princa :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...